Penisarm.

Ja, man kan faktiskt få det. Mamma sa de xD

Idag fick jag ett paket från tomten, i brevlådan! Det var en bok. "När kalla nätter plågar mig med minnen om hur det var".. Kan någon gissa avsändaren? Jag har haft lite problem med att komma på vem det är, N O fucking T.

Idag tog jag tag i mitt liv och mailade en på högskolan, om lärarprogrammet, vilken kurs man ska gå om man inte vill läsa programmet men ändå läsa en passande kurs. Får förmodligen svar imorrn :) Dessutom hoppas jag att mina glasögon kommer imorrn! Idag blev jag "blond", eller så blond det gick att bli med mitt, nästan, svarta hår. Det blev nog ganska bra :) Den som lever får veta ;) Om det blev bra alltså.

NU vill jag ha fredag :) Så ja och Emil kan åka upp till Ida! Ska bli riktigt kul, gött med litet avbrott i vardagen. Ska shoppa också, alltid kul ;) Nu ska jag kolla klart på Bröllopsfotografen, för femte(!?) kvällen i rad.

Nattis ;) <3


Kommentarer
Tomten

Hohohoho

2010-03-17 @ 15:22:55
Josefine

Din sjuke ;)

2010-03-17 @ 16:55:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0