My hips don't lie..

Det är min nya slogan :O I like it ;) Haha. Idagens är jag riktigt j***a trött. Jag har ju burit kartonger hela veckan! Dessutom har jag simmat i en och en halv timme... Det känns i alla fall bra att det bara är fyra arbetsdagar nästa vecka!

I fredags var Cecilia här och vi åt, spelade spel och kollade på vänner. Trevligt att jag somnade när vi kollade på Vänner, förlåt Cecilia (A) . Igår var vi hos mormor, som har fyllt 70, och åt och spelade spel. Idag har jag tränat, haft träning och tvättat bilen och ikväll är det tränarmöte. Trevligt, men jag tror jag kommer somna! Haha, vet inte riktigt vad det är med mig.

Förövrigt är jag också väldigt trött på att blogga, precis som Cecilia, men jag kämpar på! haha. Nu ska jag nog snart sova, eller vila, om mamma itne förbjuder mig :O Brukar bli så; "Sov inte nu mitt på dagen, då kan du inte sova ikväll", men inte liten Nap kan väl inte göra något ? :) Längtar till Turkiet förresten!!

Puss och Kram JosefinE(!)

Jag hittar inte klippet på de två älskvärda tvillingarna på youtube... Men här har ni länken! (Har förövrigt läst att det inte är tvillingar, utan en kille ihopklippt :'( ) http://existenz.se/out.php?id=22418


Kommentarer
Cecilia

Haha, det är ingen fara - jag vet hur det är att vara trött 24/7 xD



Va, är det bara en kille? :'(

2010-03-28 @ 15:14:01
Josefine

Neej, vi hoppas fortfarande på att det är tvillingar ;) HAha.

2010-03-28 @ 15:19:56
Cecilia

Ja, annars är hela min världsbild rubbad :(

2010-03-28 @ 16:06:10
Juliaa

hahahaha, J-o-s-e-f-i-n...1-2-3-EEEEEEEE, jag tror jag känner igen det från någonstans...hahahah :D

2010-03-29 @ 00:26:08
URL: http://flygandeelefant.blogg.se/
Josefine

Jasså? ;D

2010-03-29 @ 17:27:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0