Mitt nya ledord är: Sentimental.

Jag herregud, det kommer hela tiden fram sånna saker som man blir deppig, och glad av. Studenten, Egypten, Turkiet osv. T om FN-rollspelen har jag börjat sakna. Då känns det som att det är illa. Dessutom vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv, och då saknar man ju det som varit ännu mer. Vill ha jobb NU! För jag vill verkligen inte börja plugga egentligen, men jag måste ju om jag inte får något jobb.

Längtar i alla fall redan till nästa helg. Vet att man inte ska gå runt och längta, men denna veckan kommer jag göra det. Ska ju till Stockholm, känns som en evighet sen jag träffade Ida. Så nu är det äntligen dags! Och vi komemr säkert ha jätteroligt :)

Helgen har bestått av simtävling i Helsingborg och kalas för kusinen Elin. Åkte med Idag till tävlingen och vi körde inom Väla och Ikea. Blev ett läppstift och ett par örhängen, och även flourtabletter med Hallonsmak :D Jag har också bestämt mig för vilka glasögon jag ska ha, niice :)

My new look.



Kommentarer
Frida

I like your new look ;)

2010-03-14 @ 23:29:10
Cecilia

Hallonsmak? :O Är dom goda?

2010-03-15 @ 19:27:55
Josefine

Tack ;D Ja, de var goda ;) Smakade inte jättemycket :P

2010-03-15 @ 20:31:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0