Türkey

Jag blir deprimerad. Skrev nyss ett långt och fint inlägg som försvann när jag skulle lägga till en bild. Snyft*

Den innehåll bland annat:
*Kolla k-bladet, jag kommer dyka upp ;)
*Jag vill ha kebap, turkar och solbränna.
*Imorrn ska vi fika hos farmor o farfar, köra mot sturup, äta kinamat och flyga mot turkeyland!
*Min bikini kom idag :D :D En jävla tur! (eller det var 2st egentligen)
*Våra pocketböcker har dock inte dykt upp, snyft igen.
*Ska köpa tidningar imorgon! MIN DAG ÄR RÄDDAD (som om det inte är tillräckligt att vi ska åka till Turkiet!)
*Vi kommer att ha övervikt på bagaget!

Kommer inte på mer nu xD

Öptüm på er alla, miss you already!
FÄÄST när jag kommer hem ;D



Kommentarer
Frida

Jag är lite lagom avundssjuk måste jag säga ! :P Ha de så kul =)

2010-07-01 @ 10:41:16
Josefine

Haha ;D Ha det så skönt här hemma! :)

2010-07-01 @ 10:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0