tack.

Så innihelevetes jävla mycket för en underbar Lördagskväll! Det var helt sjukt. Och jag älskade det! Det hela började med mys ute på altenen på Tennringen 11. Sen stack vi in till stan, med en försenad (?) buss. Haha. Vi gick på t-baren hade sjukt kul, dansade och pussades. Sen avslutade vi det hela med pyjamasparty i min källare. Så nu vill jag ha ett nytt datum, för jag vill IGEN O IGEN O IGEN !

Sommarsimskolan har börjat och jag känner mig mest flummig (?) Dessutom så är det snart midsommar. Dessutom måste jag beställa en ny bikini på nätet. Klarar mig inte med bara en i Turkiet! Turkiet, vi åker snaaart! Dessutom kommer jag cykla 1mil om dagen nu, till och från simskolan, så jag kommer bli snygg för alla turkarna ;) Nu måste jag göra något åt min abstinens, så jag ska logga in på internetbanken!

Natti. Love you ;D

P.S Jag älskar ordet dessutom, om ni inte noterat detta!


Kommentarer
Ida

Det var väldigt roligt!! <3 ;)

2010-06-14 @ 21:32:58
Josefine

Fruktansvärt kul! :) Puss ;) <3

2010-06-14 @ 21:47:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0