Nypotatis och vattenmelon, kan det bli mer somrigt?

Dagen har spenderats i simhallen i Ängelholm. Och för ovanlighetens skull så var det dåligt väder, vilket det inte brukar vara när det är simtävling. Inte för att man frös inne i simhallen för det, det stekte rätt så bra ändå.

Det känns som att jag håller på att längta ihjäl mig! Jag längtar tills på Fredag för då är det midsommarafton :) jag längtar (eventuellt) tills lördag. Jag längtar till Turkiet, jag längtar tills jag ska ha min fest, tills vi ska till Göteborg och tills jag ska åka iväg.

Kan man längta ihjäl sig? Jag tror det.

Nu blir det Sex and the City (fanns en hårsalong i Ängelholm som hette Sax in the city xD) och sen nana! Eller rättare sagt nana till Sex and the city! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0