MyggA

Jag hata alla jävla mygg. Fick en j.vla massa myggbett på midsommar (SOM FÖR ÖVRIGT VAR SJUKT KUL!) och det är nog lättare att säga var jag inte har dessa kliande djävlar!

Nu är det inte så långt kvar tills vi åker och idag var jag och mamma inne i stan för lite sista shopping! ;D Underbart, jag hittade 2par shorts, linnen och en jeansklänning. Är helt käär i klänningen :) Hoppas verkligen jag kan uppdatera ofta i Turketlandet. Vet ju redan var internetcaféet är, och det är billigt! 1Lira/timmen (typ 5kr!)

Nu har jag inte tid och sitta här längre, för jag måste klia mina myggbett. OCH kolla färdigt på Sex and the city innan vi åker. Men det är sorligt, vill inte att det ska ta slut. Men då kommer Cecil att attackera mig med Greys... Sånt som händer. 


Tjingeling folket :)  


Kommentarer
Cecilia

Hoppas internetcaféet är fräschare än i Egypten ;) Grey's eller Desperate Housewives, vet inte vilken jag ska börja med :P

2010-06-30 @ 15:44:22
Josefine

Haha jaadå, har ju varit där innan ;D Jag vill inte Se desperate.... (A)

2010-06-30 @ 20:52:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0