Götebööörg

För jag och Cecilia ska till GÖTEBÖÖRG! I och för sig är det i Augusit. Men jag är lycklig, lycklig, lycklig! Vi ska gå på Liseberg, åka karuseller och titta på The Ark! Dessutom fick jag mina skattepengar idag, har pratat med Tygis (det var HAN som skrev till mig) och jag har jobb hela veckan lååång (=pengar!) Förresten så gick resan, tåg, fram och tillbaka till Göteborg på 370kronor! ;D Happyface, Josefine. Och imorgon ska jag och Cecilia träffas i stan och fika, och jag SKA köpa en bikini (hoppas jaaag!)

Jag vet att mitt humör är väääldigt skiftande, men ni som känner mig, sån är jag xD

Puss på alla som skriver kommentarer för ni gör min dag (A)Looove!

Dagens roliga:

-Vad står PMS för Pernilla?'
-Jo det är sånt äldre tjtjer får när de har mens och så.
-Nej, det betyder Pommes med senap!

Haha, jag älskar mammas elever xD


Kommentarer
Cecilia

317 ;D

2010-06-10 @ 16:01:04
Josefine

Sorry!

2010-06-10 @ 21:38:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0