För sommarn är det bästa jag vet!

Jag har ett dilemma, ovanligt? Nej :) Anmälde mig på en hemsida för ett tag sedan, där de ordnar allt som har med aupairjobb att göra. De förmedlade familjer främst från Nya Zeeland, och nu är frågan; Vill jag åka till Nya Zeeland eller Australien? Om jag åker med den organisationen så är allt fixat, jag behöver bara betala (bara! xD). Jag fick ett mail av dem idag, när jag scrollade längst ner på sidan upptäckte jag att de även fixar familjer till Australien. Tror jag ringer dit på måndag. 

Vad hade ni valt? Australien eller Nya Zeeland? (i-landsproblem, JA!)  

Äntligen fredag, Men, simskola ikväll. Och det är kallt, USCH!

Svara På min fråga så att jag inte blir deprimerad på grund av beslutsångest. För snart åker vi till TURKEYLAND! Haha. Jag är flummig ;D Nu ska jag fortsätta tjäna pengar, fritidsbarnen; Here I come!


Kommentarer
Cecilia

Måste du välja land på förhand? Annars hade jag nog valt efter bästa familjen :)

2010-06-18 @ 14:46:37
Josefine

Smart tänkt! Hm.. Ännu ett problem xD

2010-06-18 @ 14:50:36
E L L I E

AUSTRALIEN!!! Dit ska jag nångång innan jag dör:) Solbrända surfarkillar...alltså bara det borde vara svar på frågan direkt;) Plus deras assexiga accent:D Jaja, landet är väl också vackert, hihi xD

2010-06-18 @ 22:21:01
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/
Frida

Jag hade valt Nya Zeeland. Mest för att det verkar vara så jävla fint där, de spelar ju in typ alla mina favoritfilmer där borta så :P LOTR osv :D Men Australien hade också vatt jävligt chill.. Mkt spindlar dock.. Fast det är det antaligen i NZ också.. Hade fått förtränga det :P

2010-06-19 @ 01:23:41
Josefine

Åh, måste ni säga olika saker ? :O Haha. Frida, jag tror det är mer läskiga djur på Nya Zeeland faktiskt ;D Och Ellinor: åker jag till Nya Zeeland lär jag ju åka och checka läget i Australien också ! Haha.

2010-06-19 @ 21:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0