Blåbär.

Idag började vi tvätta och måla om MIN lekstuga! Vi åkte ner till Sture Persson (jag fick en mindre chock!) och jag valde färger, eftersom det (som sagt) är min lekstuga! Tanken var blåbär på lekstugan, vita knutar och hallon på dörren. Men hallon gick inte för då blev den högblank och då såg den inte ut som de andra. Och jag slutade lyssna. Så istället blev den någon annan slags röd. MEN om ni kommer hit så måste ni säga:
-Åh, vad fint med blåbärsfärgad lekstuga och hallonröd dörr! (okej? :) ? )

Nyss började jag prata med en person på msn som jag nästan glömt bort. Var sjukt trevligt, tills den jäveln dissade mig (tror jag!?) Han sa liksom att han skulle starta om datorn, men kan det verkligen ta 15minuter? Jävla bullshit. Jag som till och med hade tänkt åka och hälsa på honom ! Usch, det hade ju kunnat bli kul, din jävel :)

Simskolan går framåt, jag tycker det är sjukt segt, speciellt att cykla dit och hem. Men jag har blivit blondare, brunare, tröttare och fått mer vältränade ben. Så jag får väl endast se det som positivt tror jag! Nästa vecka ska vi börja med lite märkestagning och då blir det nog lättare, och tiden går aningen snabbare. Som om tiden inte redan går tillräckligt snabbt då ? Snart åker vi till Turkiet, och vi ska hinna fira midsommar innan dess också. Dessutom måste jag bestämma mig För att åka iväg till hösten. Jag vill ha en omrästning, vilka vill att jag ska åka ? Skriv ett ja, alla andra, ett nej givetvis ;)

Måste ju bara kommentera detta vackra bröllop :) Very nice! Blev trots allt lite rörd. Jag och mamma skålade till och med i jordgubbslikör (?) Haha. Vi åt också kunglig middag, tycker jag, inbakad fläskfilé. Mycket gott!

Nej nu ska jag snart gå o lägga mig för imorgon är det sista simtävlingen för säsongen! Det är vädligt stressigt för mig, eftersom jag kommer att ha 2simmare (NOT!). Båda är vana vid att tävla och det känns gött :) Får bli en såndär glassig tränare som typ bara sitter och fikar på kanten. IN MY DREAMS! Och JAG ÄLSKAR SEX AND THE CITY! :D


Kungliga godnattkyssar från Prinsessan av Knislinge ;)


Kommentarer
Tina

Klart du ska! Ja säger jag!

2010-06-20 @ 21:05:23
Josefine

:)

2010-06-20 @ 21:59:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0