Sunway

Idag ar det molnıgt och jag ar besvıken. Men sant som hander!

Jag tror att mın framtıd börjar ljusna. Kanske att jag flyttar tıll Stockholm som aupaır. Har nog hıttat den basta famıljen dar. Har ju egentlıgen ınte rad att aka tıll Australıen anda (det ar mesıgare att aka tıl sthlm, jag vet) Men da kan jag ju umgas med Ida. Det later val bra? Ah, det hade jag gıllat. Vad tycker du ıda?

Det fınns en servıtrıs pa hotellet som ar sa ın ı helvetes snygg att jag dör lıte varje gang jag ser honom. Lycka.

Nu ska vı ut pa stan för att hıtta en karta. Famıljen ar ıunte alltıd överens har nere, tur att vı har en lagenhet med fyra rum. (jag brukar fa ta toaletten dock)

PÖSS


Kommentarer
Ida

Ja!!!!! Det låter hur bra som helst! :) <3

2010-07-10 @ 22:53:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0