Stockholm.

Idag har jag spenderat några få timmar i Stockholm och desto fler timmar i en tågkupé. På vägen upp gick det skitbra och inga stopp, desto sämre på hemvägen.

När jag kom till Stockholm fick jag i alla fall ta både tunnelbana och Spårvagn för att slutligen hamna på "Höglandstorget" där jag blev upphämtad av mamma Christina. Vi åkte till deras hus, som för övrigt är väldigt fint, med utsikt över vattnet (mälaren? haha). Jag träffade Musse som var sjukligt söt och även Musses storasyster och pappa. Allt kändes jättebra! Deras hund, Cookie, och deras kattungar är helt underbara! Haha.

Efter det åkte vi förbi Musses dagis och sen vidare till lägenheten. Den var i en källare, jättenära till Spårvagnen. Det fanns ett tv-rum, ett kök, en sovalkov, en liten toalett och ett rum med dusch och tvättmaskin. Eftersom den ligger i en källare kan inte en massa människor titta in, vilket jag tycker är lovely!

Jag känner mig mycket positiv till detta. Finns bara en sak som jag oroar mig för. Jag komemr inte jobba så jättemycket och är helt orolig för att få För mycket fritid när jag bara sitter i min lägenhet och får hemlängtan xD Hur många kan lova mig att ni kommer upp och hälsar på ganksa omgående? :D

Imorrn går hela dagen åt att förbereda FÄÄÄST! Jippi :D Och på lördag smäller det. Åh, vad jag längtar.

PÖSS


                                                                                     



Kommentarer
Frida

Jag kommer o hälsar på så snart jag bara kan :D

2010-07-30 @ 09:47:25
Cc

2010-07-30 @ 15:47:29
Cecilia

JAG KOMMER!

Ser ut som att du har kort hår på bilden, men gissar att det bara är uppsatt? :) Ses imorgon :D

2010-07-30 @ 15:48:09
Cecilia

Det är jag som råkade göra den konstiga kommentaren i mitten, vet inte vad som gick snett xD

2010-07-30 @ 15:48:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0