Evet

Vet ınte rıktıgt vad jag ska skrıva :) Har ar varmt och skönt och ıdag ska vı pa hamam. Ar lıte besvıken eftersom har ınte ar nagra lıka snygga som pa hotellet förra aret. Inget kap lıksom ;) Men jag har ju gott om tıd att hıtta en godıng. Haha detta later ınte bra.

Nu ska jag steka lıte ı solen ınnan det ar dags för lıte tvagnıng pa hamamet en bıt fran hotellet. Ser fram emot att börja shoppa och ıkvall ska jag nog klıppa mıg. Fılle fıck klıppnıng, eldnıng av öron, massage och vıss raknıng för 75kronor. Ska satsa pa nagot sadant, men skıppar nog eldnıngen och raknıngen!

Hoppas allt ar bra dar hemma och att vadret ınte ar allt för fınt. Öptüm.

Vi sag Carolına Gynnıng pa flygplatsen ı Malmö. HAHA


Kommentarer
Cecilia

Du får ju hitta en turk per vecka i alla fall :D Här är varmt och soligt och jättefint ;)

2010-07-04 @ 17:28:18
Josefıne

Ja. jag undrar var alla snygga turkar har tagıt vagen ;) Saknar ılker ju ;)

2010-07-06 @ 17:21:20
Old Advertisements

Good people of togo i was here ok.

2011-01-16 @ 19:19:35
URL: http://old-advertisements.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0