Wiie!

Jag har skaffat mig en blogg, är det inte sjukt coolt? ;) Kanske inte så många som kommer läsa den, men det är i alla fall ganska underhållande för mig att skriva!

Är man arbetslös så är man... Fast jag ska på praktik snart, det ska bli kul :) Ska va på ett dagis som är endast 2minuters gångväg härifrån, skönt att få lite stuktur (wow, vad vuxen jag låter) på vardagen! Förresten så har jag börjat ett nytt och hälsosamt liv, jag ska bli nyttig av mig! Än så länge har det gått bra, har varit ute och gått varje dag i en vecka och det är så skönt att vara ute. Jag älskar snön! Dessutom kan jag knappt komma ihåg när jag åt godis sist (mitt minne sträcker sig max fem dagar bakåt i tiden!!). Idag gick jag till affären med pappa, och imorrn har jag lovat mig att gå den "vanliga" rundan på typ 4.5kilometer, nice att komma ut!

Förresten så har jag tröttnat något fruktansvärt på mitt hår! Vill ha blont, långt med sidolugg igen, något att satsa på? I så fall måste luggen växa ut först, jobbigt, men vill man va fin får man lida pin!

Nu ska jag gå o duscha, sen kolla på något meningslöst program på tv och läsa lite tidningar. Är lite lätt deppig över att jag har sett klart på alla vännersäsonger :'(, Snyft*.

Goodbye mina vänner :)


Kommentarer
Cecilia

Jag blev lätt deppig när jag såg att du hade bilden från Castello som visningsbild xD Jag vill ha en filt!

Vänner kan man alltid se om ;)

2010-01-14 @ 05:16:19
Josefine

Haha förlåt (A) Kanske ska byta.. ? Ja, vi får snart ha ett seriöst Vännermaraton (SERIÖST!!!)

2010-01-14 @ 10:54:30
Frida

Jag gillar den blogg, så jag kommer läsa den ofta :D Hoppas du är bättre än jag på att uppdatera bara ;P

2010-01-14 @ 12:46:16
elinaa

Livet när man sett vänner klart e inte det samma ! ;) <3<3

2010-01-14 @ 12:57:30
URL: http://elinadouglasdotter.blogg.se/
Josefine

Vad bra det låter Frida :) Jag kommer uppdatera den ofta, för jag kan inte knipa igen ;) Måste ha någonstans att prata av sig när man är ensam hela dagarna ;O



Det är helt sant Elina ;( :)<3

2010-01-14 @ 13:30:03
Anonym

haha; "mitt minne sträcker sig fem dagar bakåt"

kram sally

2010-01-14 @ 17:25:15
Josefine

Haha så kan det va (A)

2010-01-14 @ 22:42:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0