Varför är navelludd alltid svart?

Idag sov jag länge, eftersom jag somnade sent igår (A) Sen åt jag lite furkost och segade allmänt. Nu tränar jag Wii, vill bli lite Fit :) Det är jobbigt att börja med det, precis som med allt annat, men sen när man väl är igång vill man liksom inte riktigt sluta. Riktigt beroendeframkallande! Ska träna lite till, sen ska jag ut och gå en runda! Ska också upp till dagiset och lämna lite papper, så jag kan få börja min praktik snart. Hoppas på många små söta barn på dagiset :) Ena sekunden tänker jag att man säkert får en massa energi ifrån de små söta snälla barnen. Sen kommer jag på att det också kan vara tvärt emot, haha. Men får väl helt enkelt vänta och se! Ser i alla fall fram emot det.

Ska dessutom jobba hela dagen imorrn, pengar!!! Riktigt fint det, hoppas lite på vinterkräksjukan nu så jag får jobba lite på väster (A) Haha. Ikväll ska de räknas matte, har blivit ändrat till en senare tid, både bra och dåligt. Blir inte lika stressigt med maten, men åh andra sidan missar jag ju halv åtta (A) Men men haha.

Älskar vädret (vet inte om ni har hört mig säga det innan!!??) Men det ska bli skönt att snart komma ut en runda! Först lite kyckling med currysås och ris. Hejsvejs!

 


Kommentarer
Cecilia

UNDERBART väder idag!

Jag missar också 19.30 :( (tv4play <3)

2010-01-26 @ 16:54:25
Josefine

Ja, Tv 4play <3<3 Haha. Hoppas du fick mitt sms ;)

2010-01-26 @ 21:36:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0