Trött.

Har varit och jobbat. Är extremt seg nu. Känns som jag håller på att bli sjuk. Men ska hålla tummarna. Vill rulla och vill till Ullared :) Jag älskar snön, det bara kommer mer och mer. Men samtidigt längtar jag både tillbaks till Egypten och till Turkiet! Det ska bli så skönt med hal tre veckors värme. Nice!

Dessutom, vad fan ska jag göra med min framtid. Förslag!? Är öppen för allt. Haha

Förresten så är jag trött på arbetsförmedlingen, de säger att de ska göra en massa saker som de inte gör i tid. Usch.


Kommentarer
Frida

Jag vill också till Ullared! :)

2010-01-21 @ 15:57:25
Cecilia

Jag älskar också snön, kan inte fatta vilken vinter vi har :D

Men vem saknar INTE Egypten? Lite blandade känslor där ja!

2010-01-21 @ 16:22:02
Josefine

Haha :) Och var fan är vykorten ? :O

2010-01-21 @ 17:21:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0