Ser du någon ärta då?

Då var denna helgen snart över.. Är lite sleten, men det är ju sånt man får ta :) Fredagen träffade jag Frida, Lördags simtävling och idag har jag minsann simmat själv på träningen. Igår blev jag glatt överraskad då jag såg ett mail från NetOnNet. Min mobil gick inte att laga så jag ska få en ny (A) Blir nog en Samsung :P S5230... Hoppas jag har mer tur denna gången än vad jag har haft med alla andra fula mobiler :( Så håll nu tummarna för mig :) Ska beställa den imorrn, så kommer den förhoppningsvis nästa vecka!

Imorgon ska jag börja på dagiset, så ska snart gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon, vilket jag INTE var i morse (A) Så nu vill jag att alla håller tummarna för mig, och att barnen inte är elaka imorrn. Haha. Nu ska vi äta Janssons frestelse och sen en paj, som Lemon Curd, fast med apelsin. Mums!

Hejsvejs :)


Kommentarer
Cecilia

Åh jag blev sugen på Lemon Curd :D

2010-02-01 @ 15:56:05
Josefine

Den var inte så god som man trodde att den skulle va :(

2010-02-01 @ 20:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0