Jag är allergisk mot deo. Jag är riktigt allergisk mot deo.

Fredagen och lördagen och jag spenderat med Cecilia, riktigt nicigt :) Igår kom jag till Hörby när hon slutat jobba och vi åkte hem till henne. Vi satt vid datorn och sen gick vi ut i skogen. Det visade sig att förra gången vi rullade i backen, så tog vi ingen genväg direkt. Men det är okej :) Det var i alla fall kul att rulla igen och vi fick göra vinterskrik (istället för, som Ronja, vårskrik!). Vi åt enchiladas, riktigt gott! Sen bakade vi kladdkaka, kollade på Let's dance, Filippa Bark och Hipp Hipp. Dessutom så tycker Eva-Lena att jag är sjuk i huvet, säger bara menskopp! Oj, borde egentligen ha träingsvärk i magen idag, men jag är ju van eftersom jag bor varannan helg (minst!) hos Cecilia. Och däremellan pratar vi i telefon 24/7 när hon inte jobbar.

Idag vaknade jag tidigt, för första gången sen Maj 2009 ungefär. Men det gick fin fint! Vi åt frukost och sen körde vi till Ullared. Jag var lite seg och Cecilia med ;) Vi funderade på att stanna på Comicland, men hade inte riktigt tid (tänkte ta det på hemvägen istälelt, N O fucking T!) Vi kom fram och började gå lite oplanerat (O.B.S!! INTE LIKT OSS!! ). Jag hittade en hel del och det var riktigt najs. Bästa fyndet är väl antagligen mina fina byxor för 38.98kr! Haha. 70% rea ;) Men förhoppningsvis blir det snart för stora (A) Mamma har lovat att när jag har gått ner 10 kilo, ska vi göra till Svedala (outlet) och shoppa loss :) Hihi. Känns som att det går framåt med tanke på Mc'Donalds och Marabou vinter. Köpte för övrigt en polkagris på Ullared som jag senare slängde.. den hette U.S Cola, bläää! KÖP INTE! Jag fick skjuts till Hässleholm central av snälla Jan :) Och därifrån tog jag bussen. Nu är jag hemma och vill in i duschen och prova hårborttagningskrämen !! Dessutom har jag kissat för första gången sen 7 imorse xD Jag mår INTE bra! Nu ska vi nog snart äta något mumsigt, och sen kommer jag nog snart däcka! När jag loggade in på min internetbank. Ska tydligen  900 i lön :O Mer än väntat (eftersom jag hade förväntat mig 0:-). Oj nu såg det ut som en smiley :) Haha.

Imorgon vill jag åka skridsko, men ska förmodligen träna med A/Bgruppen och ha träning med mina egna barn. Får itne heller att prova vår nya blender! Köpte den idag på NetonNet, riktigt nice!  På måndag ska jag sova och jag hoppas på att praktiken kommer igång någon gång i mitten på veckan!





Kommentarer
Cecilia

Jag vet inte vad jag ska börja att kommentera, haha xD Men jag älskar Filippa!

Jag gillar kundvagnsfärden till NetonNet ^^

2010-01-23 @ 19:50:47
Josefine

Nej, känns som att det finns en hel del för dig att kommentera ;)

2010-01-23 @ 20:01:59
elinaa

Hahahhaha gud va kul hon är !!!

2010-01-24 @ 00:10:33
Josefine

Haha xD

2010-01-24 @ 13:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0