Ibland.

Ibland så känner man sig bara sådär.. Helt slut. Så kände jag mig i morse. Ville liksom bara ligga i sängen hela dan och bli matad med en ask Aladdin... (En sån som min bror har, halvtom, på sitt rum, ja). Men det kan man inte alltid göra.. Nu typ 12timmar senare är jag ganska nöjd med mig själv. Trots denna deprimerande inställning har jag hunnit med:
1. Plockat undan i köket.
2. Slösat bort lite av mitt liv vid datorn.
3. Sett I en anna del av Köping.
4. Ätit lite.
5. Tränat Wii Fit i mer än en timme (:O)
6. Haft en simträning.
7. Tittat på älskade 19.30, Familjen annorlunda och Spårlöst.
8. Börjat få ångest inför matten imorrn!

Nu ska jag snart nana, för jag är sjukt trött efter helgens bravader! Hoppas det inte bara är lilla jag som Älskar att det kom mer snö idag, för som alla redan vet vill jag rulla i en backe med Cecilia :) Och så blir det förhoppningsvis i helgen också. Fast jag tror att Eva-Lena börjar tröttna på mig (A) Hihi. Får baka en kaka till henne så hon blir glad!

Puss och kram, skjut mig med en banan. Bra rim. N O fucking T.



Kommentarer
Frida

Jag åkte ner för en backe på en sop-påse idag. SJUKT ROLIGT xD !!

2010-01-19 @ 00:16:49
Frida

Skrev en kommentar till detta inlägget nyss men det verkar ha försvunnit :O IAF tänkte jag bara berätta att jag åkte ner för en pulkabacke med en svart sop-påse. SJUKT ROLIGT var det, så jag gillar också snön ;) xD

2010-01-19 @ 00:19:14
Frida

Oj.. Nu var båda mina inlägg här. xD

2010-01-19 @ 00:19:37
Josefine

Haha.. Det gör inget för jag blir bara glad av en massa kommentarer ;) Ja, att åka nerför, på eller hur som helst är sjukt roligt!!

2010-01-19 @ 10:15:16
Cecilia

Ska vi byta så jag tar matten och du yogan? xD

Jag vill också rulla :D Vi hörs imorgon!

2010-01-19 @ 15:44:18
Josefine

Haha ja det gör vi xD Nej skärpning nu, du vill ju ha en yogakropp ;) Haha

2010-01-19 @ 15:50:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0