Håhåjaja.

Vilken dag. Jag vet en sak numera, tror inte att jag ska satsa på att bli gympalärare efter dagens incident. Det var det sjukaste på länge :O Men det är väl sånt man får ta antar jag (A) Andra slutsatser idag:
1. Man kan kalla Physalis för Phyllis.
2. Jag vet inte riktigt hur det ska gå till med en hel helg utan Cecilia (PANIKÅNGESTATTACK!!)
3. Man kan vara trött utan att vilja sova.
4. Vårt tangenbord is wierd! (Konstaterat sedan länge)
5. Finnar kan vara snygga (tro det eller ej :O)


Nu ska jag vara vaken ett tag till. Haha. Men Puss på alla och ha en bra afton ! (För er som inte redan sover, känn dig inte utpekad Cecil!) xD


Kommentarer
Cecilia

Älska "Maria Montazami"!



:@ Du kommer säkert också att bli trött nu när du börjar praktiken :P Mohaha!



Nästa helg ska vi jävlaride ses :D

2010-01-28 @ 16:16:20
Josefine

Haha ja de kommer jag nog xD Ja OH vad vi ska ses då ;)

2010-01-28 @ 20:25:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0