Frida :)

Haha ja, idag har jag varit i stan och fikat med Frida och blivit sjukt pepp till nästa fredag (A) Vill så mycket :) Och det ska bli riktigt nice! Vi (snarare jag!) ville äta på House of Bagel's, är det någon som är förvånad? Men där var proppfullt, så det fick bli Bunna. Vi var båda sjukt hungriga, men Frida fikade istället för att äta mat xD Jag åt i alla fall en varm kycklingbaguette, med en mycket torftig sallad xD

Nu sitter jag här och har världens huvuvärk, är inte riktigt pepp på morgondagens tävling, suck. Men men. Nästa vecka börjar praktiken och det ska bli mycket spännande :) Haha. Nu ska jag nog gå och vila lite (A) Trevlig fredag, hoppas ni har Fredagsmyyyys idag :)

Förresten, någon som har en invite till voddler eller bara allmänt vill bli av sitt voddleraccount för att det suger? säg till mig eller Fille i så fall :) Haha.

Pözz.

(memories!)



Kommentarer
Cecilia

Oväntat att du ville äta på House of Bagels ;) Fick du nån soltorkad tomat på Bunna? xD

2010-01-29 @ 17:30:22
Frida

Jag är också peppad! Ska bli skitkul!

2010-01-30 @ 01:42:53
Josefine

Gillade du låten Frida? (A) Nej ingen soltorkad tomat :D :D

2010-01-31 @ 14:27:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0