Vi upphör att älska oss själva om ingen annan älskar oss.

I Fredags var det party med mina favvisar ;) Frida och Cecilia, mycket trevligt, halvbra musik! Först blev vi lite nervösa, eftersom vi inte så något folk alls, när vi sen väl kom in på Class var det nästan för mycket folk, haha. Vi dansade och hade allmänt trevligt. Däremot var det ett litet äckel (Haha!!), som tog de flesta i händerna, däribland mig xD Han var inte så försiktig heller ;O Men jävlar vad jag ryckte den till mig snabbt xD

Igår åkte jag och Cecilia in till stan, åt på House Of Bagel's (<3<3<3<3) sen gick vi lite rundor på stan :) Foundade ett halsband som jag kollat in ett tag ;) Hade kostat 129, och kostade nu 30 :- det var rea, och gissa var? Ur och Penn, nu tänker ni nog att jag hade tur som kom dit en av de få dagar som de har rea, N O fucking T!

Idag har jag först simmat själv, sen haft träningen (i vattnet!), där vi tränade lite bröstsimben xD I ren simskoleanda. Nu har vi nyss kommit hem från Wanås, gick en runda där och drack varm choklad mit das familia! Förresten, tror jag har gett upp matten nu, förstår inget! Ska maila min lärare imorrn.. Usch.

Nu ska vi snart äta Köfte (nej det är absolut inte turkiskt :D:D:D ) Och ja, jag längtar till Turkey!!!! Under tiden, som jag längtar, pratar jag med en massa turkar och försöker lära mig lite mer turkiska (A) Än så länge kan jag säga Jag älskar dig (Seni seviyorum), sötnos (tatilim), älskling (askim) och puss (öptüm).. Typ sånt man får höra varje dag där liksom ;) Haha.... Förresten, köpte messmör idag, det är nyttig, får se om jag tycker det är gott också (A) Förmodligen inte, men men. Nej nu ska jag lyssna lite på musik och kanske titta klart på "Det regnar köttbullar", älskar den än så länge :D

Pözz.


Kommentarer
Cecilia

Jag tycker din rubrik är lite deppig :O

Göran-greppet på min arm var inte heller okej xD

Tråkigt med matten :/ men lite skönt ändå kanske? :) Min kurs känns också jobbig, har inte fått någon information alls :S

2010-02-07 @ 18:53:18
Josefine

Jag tyckte det var lite gulligt :) jag är inte deppig just nu ;) Ja, jag känner mest att jag inte pallar med det mer, hoppas bara inte mamma blir för sur. Känns som att jag ger upp lite lätt kanske :/ Men men.

2010-02-07 @ 19:27:08
Cecilia

Äh, man får ge upp lätt ibland! Tänk på min Tysklandsfärd, jag gav också upp ganska lätt ;)Känner du att du inte kan så är det ju inte mer med det. Nu har du ju mindre tid att plugga på än innan också. Men kan du inte ringa och prata med dem, du kanske kan få lite extrahjälp? :)

2010-02-07 @ 19:38:29
Josefine

Känns som att jag har gett upp xD orkar inte anstränga mig på något så meningslöst (A) Ett Ig förstör trots allt inte min framtid :$ haha

2010-02-07 @ 21:38:56
elina

Vad tyckte du om messmöret ?! :O

2010-02-08 @ 19:20:33
Josefine

Vet inte riktigt xD inte jättegott (A) vad tycker du ? ;)

2010-02-08 @ 19:29:36
elina

hahah ;) naw jag åt det alltid när jag va mindre , blev lite sugen nu faktiskt xD hahahah

2010-02-08 @ 21:20:23
Josefine

Kom hit, du kan få min paket ;)

2010-02-09 @ 17:50:10
Markdaniella

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-01-31 @ 15:13:54
URL: http://markdaniella.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0