Vänner är änglar som lyfter oss, när våra vingar har glömt hur man flyger.

Tyckte det var väldigt fint sagt. Inte för att något speciellt har hänt, men ni kan ju ta åt er kära vänner :)

Idag har jag, återigen, jobbat på skolan. Som lärare, i engelska. Känns rätt fint med tanke på att jag tjänar mer på en timme där, än vad jag tjänar på helda dagen på dagis! Ska jobba imorrn med, men hinner vara en liten stund på dagis innan. Om jobbandet fortsätter i de här takten så kan jag nog snart åka tillbaka till Egypten (JA TACK!). Det är för jävla kallt på skolan, och här hemma. Skulle inte suttit fel med sol och ad. Men ser fram emot Turkiet i sommar. Har do kett problem, hur fan ska jag klara m med endast 20kilo på tre veckor? Haha. Som Cecilia vet, hade jag lite problem med 20kilo på en vecka, så får väl se hur det går. 


När jag kom hem idag var jag tvungen att skotta en jävla massa snö. Skulle gissa på att det tog ungefär en halvtimme, så tänkte att jag kanske inte behöver träna idag. Skulle egentligen gått på spinning med mor o far, men det var fullt där. Orkar inte gå ut och gå. Så får bli träning för händerna och fingrarna (sitta här). I morse mätte jag mig förresten, -3centimeter på både lår och byst... Känns helt okej (A) Fast det kanske inte syns så mycket :( Haha. 

Nu ska jag snart göra upp en eld, göra lite korvstroganoff och bädda min säng.. Haha, sen blirre slappekväll.
Puss på alla frusna där ute i kylan.


Kommentarer
Cecilia

Jag är på en ny Egypten-resa :D (oväntat va?!)

Jag har inga kommentarer angående bagagevikten xD

2010-02-16 @ 16:56:27
Josefine

Let's talk on friday ;)

2010-02-16 @ 19:43:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0