Skulle helst vilja strunta i en rubrik xD

Det är faktiskt svårt att komma på en rubrik som är någorlunda skojj... Kom gärna med förslag, haha. Är sjuk idag, mådde inte bra igår och i morse vaknade jag med värsta migränen eller något. Så idag fick jag sovmorgon (A) Riktigt skönt.

Imorgon blir det ju först dagis, sen sticker vi till skogen. Det ska bli skönt att komma hemifrån lite, är lite trött på det mesta här hemma. Så vi ska typ bara ta det lugnt, äta onyttigt och vara ute mycket. Är ju en sjö där, kanske kan åka lite skridskor och så! Helgen efter är jag riktigt sugen på att kolla på Valentine's day med Cecilia, vi har redan bestämt att vi ska bada i Hörby då också. Kul helg att se fram emot!

Ciao!


Kommentarer
Cecilia

Jag tycker du ska bada i sjön :O

Jag är också sugen, men det visste du nog redan :P

2010-02-24 @ 16:07:54
Josefine

Jag SKA ta med badkläder ;) xD

2010-02-24 @ 17:26:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0