Oh my god laddergoat, youre so random.

Ja, random har vi använt i var och varannan mening i helgen. Jag och min bror kan liksom inte sluta använda vissa ord, har vi väl kommit igång så går det inte. Våra föräldrar hatar oss, vilket sporrar oss lite mer och så.. Ja, slutar det hela i irritation. Just nu kan jag givetvis inte komma på andra irriterande(!?) uttryck.

Helgen har i alla fall spenderats i en stuga i onyttighetens tecken, vilket jag (men dock inte vågen) har älskat. Vi har ätit langos, kycklinggratäng med chips, tacogratäng, grillad korv(!!!!!!!!!!!), varm smörgåstårta.. Ja jag hade kunnat fortsätta, men men :) Vi har också varit ute och gått, solat lite i det fina vädret och rullat oss i snön efter att ha bastat i 102gradig bastu. Vi har också sovit otroligt mycket. På tre nätter har jag nog inte sovit mindre än 34timmar ;O Måste vara något slags rekord, men helt (jävla) underbart. Och dessutom, ovanpå alltihopa, har jag börjat läsa igen. Så just nu är jag fast i en chiclit bok (chicflit om det är film!)  som är otroligt bra. Marian Keys i mitt <3.

Jag bör också tillägga att jag har börjat äta Alli, eller jag har ätit dem i en vecka. De ska ju ta bort överflödigt fett från magen (alltså magsäcken!), eller ja, kan inte förklara bättre (ni får googla!). Jag kan ju bara tillägga att allt fett som vi har ätit denna helgen (vilket är en hel del) bör ha kommit ut vid det här laget känns det som xD Ja herre gud! Har nyligen (för mindre än minut sedan) också märkt att jag är helt beroende av paranteser, nej inte mina föräldrar, utan () dessa små söta vänner. Jag gillar dem! Haha. Så nu kommer jag säkert missbruka sånna ett tag framöver, hoppas ni inte misstycker!

Ibland känns det som att jag inte kan sluta skriva här, men ibland orkat jag knappt öppna sidan :O Kan ni gissa vilket humör jag är på idag? (A) Jaja. Glömde ändå nyss vad mer jag skulle skriva, vilket inte är helt ovanligt. Hörs förmodligen imorrn (när det förövrigt är årsmöte för Delfin, och jag ska läsa upp min rimmande årsberättelse om C-gruppen!).

Puss och Godnatt på er! :) 

Egypten


Kommentarer
Cecilia

Jag tror att din mamma kanske eventuellt hatar du när du säger ellor xD Ellor?



Varför har du strukit över Egypten? ;O

2010-02-28 @ 21:32:09
Josefine

Haha kanske liiite xD Ehm, jag gjorde allt jag bara kudne för att markera EGYPTEN!

2010-02-28 @ 22:28:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0