När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra.

Nalle Puh har sagt det dära om ni undrar :) Haha, så söt! Och väldigt klokt framför allt, den lilla söta björnen.

Nu har jag snart varit en vecka på dagiset :) Det känns lite smådrygt emellanåt men samtidigt är barnen så fruktansvärt söta! Vill liksom bara ta hem allihopa, men det går väl inte? När de liksom bara säger ens namn, så att man ska böja sig ner, för att få en kram. Love it! Samtidigt är det riktigt skönt att komma upp och jobba på Väster, där jag känner till reglerna, och även kan sätta egna (!) xD. Mamma har blivit sjuk idag, så kanske ska jobba för henne imorrn, det hade blivit goa pengar de, haha.

Min mobil kom idag och den är så vit och gullig. Tar nog ett tag att vänja sig vid touchgrejen, men det blir nog skitbra. Dessutom ska de bli skönt att kunna sätta mobilen på ringning på morgonen och ha den lilla manicken till att Snooza... Har ju inte varit något ljud på den jag har haft nu xD Kommer väl, som sagt, lära mig den nya snart och hoppas, hoppas, hoppas att jag har mer tur med denna, så den slipper gå i sönder!

Nu ska jag kolla på halv åtta och sen ska jag gå o lägga mig, måste vara pigg imorrn. Då bliire Fest och fan vad vi ska festa också. Rumpa, dansa och ha det fruktansvärt roligt! Ser verkligen fram emot de... Var längesen nu ju. Typ festade senast i Turkiet... Med en turk. Och Frida och Cecilia är mycket bättre på att festa än vad han var ;)

Tjing e liiiing på er :) (jag vet att det ska va ett ord, men det är jag, Josefine som skriver här ju ;) )


Kommentarer
Cecilia

Det är ju bra med ljud när man ska ha alarm ;) Fast jag vet inte om detta fungerade bättre xD

2010-02-06 @ 19:13:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0