1, 2, 3, 5 och 6

Ja, man lär sig räkna på helt nya sätt när man kommer till dagis. Och jag må säga att jag har börjat älska de små, söta liven där uppe! Visst, som vanligt, finns det några jag tycker mindre om, men de är förvånansvärt få! Deras klockren kommentarer och deras underbara skratt! Tiden börjar gå fortare där uppe, denna veckan har gått undan med racerfart; "var blir dagarna av?". Haha :P Vi är ute mycket, och det är väldigt, i alla fall sånna här dagar när det är sol :) Åkte pulka med en 1,5åring idag! Han skrattade så han kiknade, åh vad glad man blir då! Summa summarum (stavas de så!?): Jag gillar stället jag är på. En konstig, men skön sak bara, alla sover middag på detta ställe! I personalen alltså ;) Jävligt skönt att sova en halctimme på soffan i personalrummet må jag säga, haha.

Imorgon blir det bio, Farsan, med mamma, pappa och broder :) På lördag ska vi ha gäster, Elone och Staffan kommer på besök och då kommer även lilla söta Rasmus! Blir förhoppningsvis också lite träning på lördag. På söndag är det Sösdala som gäller, simtävling. Jippi. Känns fruktansvärt konstigt att, återigen, ha en Ceciliafri helg xD (låter som en "Vit" helg typ xD). Men nästa helg kanske, har funderat ut att vi kanske kan gå o bada på nya badet i Hörby. Vad sägs? :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig! Är ju fasen trött 24/7. Vill ha vykorten NU! Men det går ju inte så bra :( Hade verkligen behövt en sån liten uppiggning.... Usch, känner att det blev ett allmänt flummigt inlägg. Men men.

Natti på er och sov så sött!


Kommentarer
Cecilia

Jävla alkis ;) Badet nästa helg låter jättebra!

2010-02-12 @ 15:47:38
Josefine

Alkis!? Va? xD

2010-02-12 @ 17:22:59
Cecilia

Du skulle ju ha en vit helg ;)

2010-02-12 @ 20:15:11
Josefine

Fattade nu ;)

2010-02-12 @ 21:25:58
Cecilia

Välkommen till mitt liv förresten angående tröttheten, så har jag haft det ett tag xD

2010-02-14 @ 19:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0