Pisch!

Det är mitt nya smeknamn. Hugo använder det 24/7, för det är ju så mycket lättare än säga Josefine (!?). Idag sa han: Hugos Pisch. Sen gav han mig en Bamsekram. Sikken sötnos!

Påtal om Bamse. Ikväll så ska jag sova i huset, Johanna är på julbord. Jag glömde uppebarligen min tandkräm nere hos mig---> Hugos Bamsetandkräm. Så fräsch !? Haha. Nu tror jag att jag ska gå o lägga mig och titta lite på, Hm, Sex and the city !? Är sugen på det i alla fall.

Snart är det helg. Tiden går så sjukt snabbt ! Vi får hoppas att de inte går lika snabbt när jag väl är hemma. Ska bli mysigt att träffa alla igen och bara vara hemma och ta det lite lugnt. Hoppas förresten att Hugo sover bra inatt. Gärna till sex i alla fall! För imorrn måste jag vara på G, jag o Elin ska nämligen inhandla de sista julklapparna !! Och jag har varit duktig och redan skrivit rim, till nästan alla. Även de som jag inte har köpt. Haha.

En stor julkram till alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0