Pippi Långstrump.

Ja, Pippi. Tecknad ! Den går på 24/7 här. Jag kan snart alla repliker utantill! Jag har i alla fall gjort det igen. IGEN! Jag har kört vilse i Stockholm. Tur att att jag har Johanna. Hon ringde upp mig och efter 3o , JÄVLA, minuter var jag på rätt spår igen. Underbart ! Sen unnade jag mig en Kyckling med Cashewnötter. Sen skulle jag hämta min sko som hade gått sönder i ena sömmen. Tänkte att nu jävlar kommer det bli dyrt, jag bor i Stockholm (förlåt då, Saltsjöbaden). Men nejdå, han var så söt så :) 50 kronor!

Hugo är verkligen gullig, han har sina stunder han också. Han tar ljus i munnen och springer iväg, han kastar mackor (machma) på golvet, han kastar iväg nappen (jag tror han blir kulkastare i framtiden).. Och alltid har han sitt luriga leende på läpparna. Oftast kan man inte låta bli att skratta åt honom, för han ler med hela ansiktet. Munnen, ögonen och hans tjocka kinder! Haha. Sjukt. Jag tror jag kommer sakna honom när jag åker hem över jul.


Nu ska jag kolla vidare på SOS Väskust efter mitt samtal med pappa ! Hoppas att allt är bra med er där ute (i cybervärlden!). Och Stor Decemberpuss på er! :D

(Förresten så har vattenledningarna frusit, isch. Vattnet är inte gott, om man har turen att det kommer något! Stackars oss :)  )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0