Marknadsnougat

In my heart! Jag gjorde det idag, som "Julgåva" (töönt) till Johan och Johanna. Johanna blev glad, och då blev jag glad. Om ett dygn ligger jag i MIN säng! Det är så sjukt jävla underbart. Imorgon åker jag hem, med Ida, och då får jag träffa mamma, pappa och Fille :D :D På onsdag är det julmiddag -- > Träffa farmor och farfar, och Kusiner. På torsdag är det dan före dan=uppesittarkväll! Då klär vi Alltid granen, gör skinkan och tittar på bingolotto. Efter det är det dags för JULAFTON. Och allt detta ska spenderas med min underbara familj. FAN vad jag har längtat. Kommer förmodligen inte kunna somna alls ikväll. Som ett barn på julafton ;) (Jag kommer stanna hemma i TRE VECKOR!! :D )
Men men . Nu har jag tagit en sista dusch (för i år) i min äckliga duschkabin. Och jag kan verkligen inte vänta tills imorrn! Håll tummarna för att tåget är i tid.
PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0