Ensam och ledsen.

Jag vet att det inte är långt kvar tills jag åker hem. Men just nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag känner mig ensam, jag känner mig ledsen. Jag vill att mamma, pappa och Fille alltid finns i samma hus som mig. Jag är inte en sån människa som ska bo ensam. Jag har en mysig stuga, men det är så jobbigt att alltid vakna och veta att man är ensam. Astrid hade frågat efter mig och när Ebba sa att jag har flyttat hit hade hon blivit ledsen. När jag läste det visste jag inte var jag skulle bli av. Jag saknar Astrid. Jag saknar mamma och Philip. Och pappa som jag inte har träffat på två månader .
Jag kommer ihåg när jag var yngre och skulle åka på simläger visste jag att jag skulle få hemlängtan redan första kvällen. Och det slog aldrig fel. Jag ska ha min familj nära och det har jag verkligen inte nu. Men man måste väl växa upp. Så nu sitter jag här, helt svart under ögonen och vill bara hem.
Det värsta av allt är att jag kommer sakna Hugo när jag kommer hem .


Kommentarer
mamma

Nu får du inte deppa ihop helt tänk på alla gånger du har varit vansinnig på mej och nu slipper du ju det när du bor där uppe. Men vi ses ju snart puss och kram på dej

2010-12-13 @ 11:58:37
Josefine

Det är sant ! Men jag har bestämt att jag inte har flyttat hemifrån för gott. Även om ni kanske vill att det ska va så ;)

2010-12-13 @ 16:10:45
URL: http://jusefeajn.blogg.se/
elinaa ,

<3

2010-12-14 @ 17:04:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0