Don't know .

Alltså, jag trivs här hemma. Jag trivs i Stockholm. Men när jag är här så längtar jag lite till Stockholm, efter Hugo och att efter få vara helt ensam i min stuga. Är jag däremot i huvudstaden så längtar jag hem. Helvetes liv . Passar ju inte att vara någonstans. Ska i alla fall bli skönt att vara hemma lite till och sen ska det bli så skönt när det börjar gå mot vår ! Vill kunna gå ut och gå, och känna varm luft, slippa frysa och slippa oroa sig för att köra fast med bilen. Slippa klä på Hugo 20lager kläder och att det är ljust längre på kvällen.
Hoppas det kommer lite (äkta) kärlek smygandes också och att jag och Ida hittar på massa spännande saker !


Kommentarer
Ida

Vi ska se till att det blir en superbra vår! ;)

2010-12-29 @ 22:34:44
Josefine

Bra Ida ! Mycket fest och mycket bacon, brie och digestive ?

2010-12-30 @ 12:50:07
URL: http://jusefeajn.blogg.se/
Ida

Och Ostkaka ;)

2011-01-03 @ 14:42:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0