Bodde den där?

Känner att uppdateringar inte är min grej just nu. Skrev faktiskt en grym uppdatering igår, men då kom jag åt någon slags knapp så att internet försvann. But it's back!
Idag har jag och Elin, och Kerstin varit och julhandlat. Färdig med en del i alla fall! Och ikväll har vi tränat Ki-box. I loove it, trots en liten försening. Hemvägen var desto roligare, och om ett gott skratt förlänger livet så kommer ni få dras med mig väääldigt länge !
När jag kom hem (klockan 10?) ställde jag mig och gjorde Mannagrynsgröt, herregud vad gott! Nu ska jag titta på Sunes jul, och försöka att inte försova mig imorgon. Känns som att denna veckan har kännetecknats av försovningar. Men nu har jag faktiskt ställt två klockor !
Om exakt två veckor ligger jag i min underbara säng på Tennringen <3 Lovely! PÖSS


Kommentarer
mamma

Kanske dax för en rejäl väckarklocka i julklapp, eller?

2010-12-08 @ 10:54:49
Josefine

Jag har en rejäl ju ! Jag har fått en av mormor. Den ringde i morse !! Så inga problem nu, haha .

2010-12-08 @ 13:50:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0