Valjeviken

Är på läger just nu. Precis som förra året går humöret upp och ner hela tiden. Kärlek är nog det värsta jag vet, speciellt när det är så långt mellan oss.

Positivt är i alla fall att det är jättegod mat här och att (de flesta) simmarna är gulliga (för det mesta). Dock är vädret väldigt tråkigt och jag vet inte hur det blir med "min" familj. Hoppas att de hör av sig imorgon eller allra helst idag, för jag vill veta och jag vill flytta! Det är väldigt jobbigt att vara helt j*vla sentimental och känslosam med elva små simmare omkring sig. Speciellt inte eftersom jag och Julia is in the same mood right now.

Jaja, nu ska vi snart gå och äta tapas (?) och sen blir det nog lite lekar, i våran sjukamp (som nog har kortats ned till en femkamp). Hoppas det är bra med er andra och hoppas att man snart kan få se en skymt av den Svenska sommaren igen!

Puss o kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0