Saknar.

Allt känns jobbigt just nu. Även om jag borde vara lycklig. På onsdag åker vi till Götebrog och på Söndag är jag i Turkiet, hos Dig. Men det är bara jobbigt, för jag är trött på det mesta. Trött på att bo hemma, trött på att vara simtränare och trött på att inte få besked från familjen i Stockholm. När jag väl får reda på om jag ska börja i familjen, känns det som att det kommer vara en vändpunkt i mitt liv. Jag vill verkligen detta! Så kan ni vara vänliga att hålla era tummar och tår?

Seni seviyorum tatilim <3


Kommentarer
Emma

Jättefin blogg! Kika gärna in på min om du har lust :)

2010-08-17 @ 00:42:04
URL: http://emlysen.blogg.se/
Ida

Jag håller mina tummar och tår allt jag kan!!! :)

2010-08-17 @ 23:35:50
Gabriella

Håller alla tummar och tår! :D

2010-08-19 @ 17:20:12
Johanna

sv; han är inte homo, utan bi, så ja, jag vet c;

för jag tror inte nån som är 100% bög har barn med en tjej ((;

2010-08-20 @ 12:28:36
URL: http://www.kalaspuff.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0