Merhaba

Tack allihopa för igår ! Det var helt sjukt trevligt. Maten blev god, tyckte jag (förutom brödet), musiken fixades, underbara folket var på plats och allt var helt enkelt grym niiice!

Det var ju faktiskt både lite avskedsfest och födelsedagsfääst (i ganska god tid!). Men jag kommer förhoppningsvis flytta till Stockholm inom en snar framtid. Jag har mailat familjen, men inte fått något svar. Får jag inte det imorrn helelr får jag ringa, jag är sjukt på. Lägenheten var ju fin och familjen var jättetrevlig.

Helst av allt hade jag åkt en runda till Turkiet innan jag började där. Saknar Alex så fruktansvärt mycket, det är helt sjukt! Men vi pratar väldigt ofta, typ varje kväll. Det är underbart att höra hans röst :) I alla fall så vill jag ha fler frivilliga som kommer upp till mig i Stockholm. Gärna ganska omgående så att jag inte glömmer bort er ;) Ett besök varje helg passar mig finfint! ;D

Nu ska jag gå och Nana. Jag önskar att jag kan styra mina drömmar och drömma om oss :) Vill helst befinna mig i Alanya nu. Känns som att mitt hjärta stannade kvar där när vi åkte hem. Och det gjorde det ju egentligen också, eftersom Alex fick mitt hjärta (läs silverhjärta!) :) haha.

Seninle olmak istiyorum <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0