Påsk är en högtid som anses trevlig.

Dagen har, givetvis, bestått av jobb. Riktigt sleten idag och fick riktigt skituppgifter. Packa om 60 väskor, med tre väskor i varje, en väska ska bort och de andra två ska ner i en annan kartong som sen ska till Finland. KÖTT FIFAN! Det är tungt och extremt tråkigt, men får väl härda ut! Vill ha "riktig" lön snart.. 133kronor om dagen är för jävla lite! När jag kom hem orkade jag i alla fall inte göra något mer än att äta. Nu är min bror på träning och här sitter jag i källaren med Gibbe (de ska lana)... Ska väl sova snart, med tanke på att jag ska börja klockan sju imorrn, så jag kan sluta 4 :)

Jag älskar honom ! (ingen namn nämnda, säger bara Micke ;) )

Kisu på er! ;)


Kommentarer
Cecilia

Det är han i mitten! Inga namn nämnda ;)

2010-04-06 @ 20:56:56
Cecilia

Jag tycker förresten du ska ändra färg på kommentarerna, det är lite varde ljus över dem xD

2010-04-06 @ 20:57:31
Anna

har du fått jobb där Josse? =)

2010-04-06 @ 21:18:24
URL: http://annananaa.blogg.se/
Josefine

Precis ;) Ehm, jag vet inte hur man gör xD

Anna; Ja, typ. Praktik först, sen jobb. Så jag sitter och bevakar ditt hus på rasterna ;)

2010-04-06 @ 21:52:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0