Jysk.

Om ni undrar över rubriken så har jag kommit på en sak! Vet jag inte vad jag ska ha för rubrik så skriver jag bara in en bokstav i googles sökfält och tar första bästa ord. Därav: JYSK.

Jag är i alla fall trörr och ska snart gå och lägga mig. idag har min stegräknare visat att jag har gått 3mil på jobbet. Dessutom var jag och Ida ute och gick i en och en halv timme medans brodern tränade (=+6km). Jag har dock dåligt samvete, blev tårta idag på jobbet, en som fyllde år.. Jobbet ja, känner mig lite trött, med tanke på att jag inte vet hur det blir. Men min snälle (och ibland aggressive) mamma ska ringa till Af imorrn. Hoppas det sätter sprätt på de jäklarna.

En fråga, alla som har ett bra svar: SVARA. Hur slipper man sötsug? Ja, jag är sugen på att äta, inte bara sötsaker, hela J*VLA tiden :@ Så snälla, ge mig tips, I'll love you if you do! Nu ska jag gå och titta på sista stunden av en film som jag köpte i lördags, förmodligen den första filmen jag har köpt, Ever.

Hejsvejs på alla där ute! <3


Kommentarer
Linnéa

Ofta när man har sötsug kan det vara att man druckit för lite vatten och är lite uttorkad, så prova att dricka en massa H2O! Det är dessutom bra för förbränningen! ;) Sen är det bra att äta var tredje timme för att hålla hungern i schack, så fasta tider. Annars är det nog bara att bita ihop! :)

2010-04-12 @ 22:56:27
Josefine

Okaaj ;) Vem Linnéa om man får fråga ? (A) ;D

2010-04-13 @ 16:26:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0